Login

FAQ's

> Waarom reserveren?
Het is kostenloos en je bent zeker van een plaatsje op het evenement! Zo kunnen wij ook de opkomst van elk evenement op voorhand inschatten en voldoende benodigdheden in huis halen.


> Help! De ticketverkoop voor een evenement is gesloten / de reservaties zijn op!
Geen probleem! Op de avond van het evenement zelf geven we 5 minuten voor de geplande aanvang van de voorstelling de niet-afgehaalde reservaties vrij. De ervaring leert ons dat dit telkens nog een hele hoop tickets oplevert. Kom op tijd naar het evenement en plaats je naam op de wachtlijst die zal beschikbaar zijn. First come, first served.


> Ik maakte een reservatie, maar ontving nog geen bevestigingsmail
Het kan tot een uur na je reservatie duren voor je de mail ontvangt. Kijk eens na of onze mail niet in je spamfilter is blijven hangen. Indien je de bevestigingspagina gezien hebt, is je reservatie hoogstwaarschijnlijk geregistreerd. Je kan ons altijd mailen op info (at) preparee.be, dan kijken we het voor je na!


> Ik wil een extra reservatie maken
Reserveer gewoon opnieuw onder dezelfde naam en met hetzelfde mailadres en uw reservaties worden automatisch samengevoegd!


> Ik wil één of meerdere reservaties annuleren
Vuur een simpel mailtje richting info (at) preparee.be, vermeld je naam en mailadres, en wij annuleren je reservaties meteen!


> Waarom moet ik mijn mailadres opgeven?
  • We kunnen je zo gemakkelijk bereiken voor dringende mededelingen i.v.m. het evenement. Buiten de bevestigingsmail en eventuele dringende mededelingen zal je geen mail ontvangen van Preparee.
  • Indien je aangaf dat je op de hoogte wilt blijven van Preparee-evenementen zal je tweemaandelijks een update ontvangen. Je kan je op elk moment uitschrijven via onze website.
  • Je mailadres wordt in geen enkel geval gedeeld met derden.
  • Hou er rekening mee dat KUL-studentmailadressen (@student.kuleuven.be) vervallen nadat je afstudeert.